Minyak Urut Payudara & Zakar (Minyak Dhab + Lintah Jantan)

RM18.00

Minyak dhab digunakan untuk membesar payudara dan zakar supaya lebih sihat dan kekal cergas sepanjang masa untuk kebahagian rumahtangga.

9 in stock

Add to Wishlist
Add to Wishlist

Description

Minyak Dhab + Lintah, bila sebut minyak lintah atau dhab secara automatik fikiran kau terbayangkan zakar. Betul bukan?

Tidak dinafikan, minyak dhab atau lintah memang sinonim sebagai minyak membesarkan zakar. Minyak lintah sebagai contoh adalah amalan rahsia orang melayu dahulu kala dalam mengeraskan zakar. Manakala minyak dhab pula adalah amalan orang arab badwi untuk membesarkan zakar.

Jadi bayangkan dua jenis minyak digabungkan dalam botol. Power bro power. Bayangkan besar macam arab dan keras macam kayu jati!!!

Tapi sebelum tu bro, nak habaq sat. Minyak Dhab + Lintah ni bukan hanya untuk besarkan zakar kau semata-mata.

Orang perempuan pun boleh guna tau. Untuk menegangkan payudara yang dah kendur. Caranya mudah je. Sapu kat buah dada dan urut secara pusingan. Ikut kau la lawan jam ke arah jam. Asalkan pusing keliling buah dada. Amalkan sebelum tidur malam. Dan orang laki jangan gatai sapu kat tetek kau. Nanti besar payah. Haha…

Dan satu lagi kelebihan Minyak Dhab + Lintah ni ianya membantu melancarkan perjalanan darah. Jadi untuk mereka yang lenguh-lenguh anggota badan pun boleh guna masa mengurut. Jangan ingat Minyak Dhab + Lintah untuk zakar je. Fikiran kau tu kena betulkan balik. Haha…

Untuk orang perempuan yang lepas bersalin bengkak susu, boleh juga guna. sapu dan urut untuk surutkan bengkak tu. Tapi tolong la basuh sebelum susukan baby ya. Minyak ni rasanya tak sedap pun. Bau pun busuk.

Oh ya.. aku buat minyak ni dengan blend hancur habis lintah dan dhab tu ya. Pastu tapis dan masuk dalam botol. Kalau nasib kau baik, dalam botol tu boleh nampak serdak-serdak ekstrak lintah dan dhab dalam tu. Jadi tak perlu risau nampak serdak-serdak warna hitam atau coklat dalam botol tu ya.

Isi Kandungan/Berat : 30ml
===========================
Info Penting. Wajib Baca
===========================
Semua produk adalah 100% asli.
Jaminan dari sy seorang lelaki, suami & ayah.

* Minyak akan kami balut kemas dalam buble wrap supaya tak pecah.
* Segala maklumat bungkusan adalah RAHSIA, jangan bimbang JIRAN anda tak kan tahu.
* Sila isi alamat dengan betul sebelum melakukan bayaran, saya tak boleh ubah alamat dah lepas tu.
* Jika ada masalah, boleh direct PM saya ye. Kita bincang adik beradik.

*Musim Covid-19 ni kami mohon pertimbangan pelanggan semua kerana penghantaran mungkin akan ambil masa sedikit untuk kawasan yang terlibat dengan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

*Namun, kami akan mencuba sebaik mungkin untuk pos item anda sebaik sahaja pengesahan tempahan diterima.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Minyak Urut Payudara & Zakar (Minyak Dhab + Lintah Jantan)”

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

You may also like…